till Anna

jag ät verkligen sämst på att skriva texter men jag tänkte försöka nu. eftersom man inte skriver presser på pea längre -.- haha men nu ska jag föröka vara lite normal. När du började i min parallel klass i femman så tävlade alla om dig. Jag minns det så väl. Alla ville vara just DIN kompis. jag kömpade så länge men tillslut gav jag upp. jag årkade inte tävla om dig mer. Det blev bara tjaffs. Jag har ett minne från när vi var ute på skolgården och skulle leka vinken. vi frågade om du ville vara med, men du ryckte på axlarna, sedan frågade någon igen om du ville  men du ryckte på axlarna igen. haha då sa jag att du inte visste omm du ville vara med. haha och då sa su "hur visste du det?" taha det var ju inte specielt vårt alla gör väl så? men vi var inte jätte bra kompisar först på sommaren. då hade det gått mer än ett halv år. Det började med att jag ville gå på grönan och frågade Linneaom hon ville med. Men hon fick inte. Då frågade jag dig. och nästa dag var vi på Gröna lund tillsammans. det var nog det bästa minnet från den sommaren. efter det blev vi super tajta. Det var du, jag och Linnea resten av sommaren. Men när hösten började började vi i olika skolor. Jag i Strand och du i Forellen. Men vi förökte att umgås så mycket som möjligt. Vi var även med Linnea då. men tillslut var det bara vi två kvar. vi började tappa kontakten mer eftersom vi inte gick i samma skola. Men innan jul började du i Strand. Det var nog den bästa julklappen det året. vi blev som  tajtast då. även om vi inte gick i samman klass eller grupp men vi var varje rast. Efter jul åkte du till vietnamn i 6 fucking långa veckor. vi tappade ju självklart kontakten då och jag blev blev bättre kompiar med andra. När du kom tillbaka hade jag kommit så nära Sofia. Jag visste inte direkt hur jag skulle göra då. Men med tiden blev det vi igen. Men den våren blev den svåraste i mitt liv. Men du tod där och stöttade  mig hela vägen. Jag fattar inte hur du orkade. Men jag e glad för att du gjorde det. även den ommaren och början av hösten var jobbig. men du fanns där för mig hela tiden. Jag lovar att tillsammans klarar vi allt, det är helt klart bevisat. jag kan verkligen lita på dig, jag kan berätta allt för dig. Det är verkligen du som vet allt om mig, exakt allt. Jag kan lita på dig till 110 %. Och haha alla våra planer på att resa. Tex cykla ner till paris och gå på diney land och sedan ska vi resa till thailand i 5 månader! haha har ju förfan redan börjat para lite pengar :) Fan vad najs det ska bli haha. JAG ÄLKAR DIG BÄSTAVÄN! Jag kommer alltid finna för dig somdu har funnit för mig. jag älskar dig :$


Kommentarer
Postat av: azraaa

sv: jodå det funkar väll , sj ? =)

2010-01-02 @ 12:46:42
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0