godmorgon / Filippa

tjena tjena nu är jag vaken. Och kunde blogga. Ska kolla på film och äta frukost nu. Sedan vet jag inte  vad jag ska hitta på idag. Någon som vill ses ? :) Jahapp nu snöar det -.- Imorn är det skola! faaaan! Då var väl allt det ruuliga slut då -.- Sedan imorn drar Ammi, Soffe, Pattis och Miranda på kryssning, lyyyyx för dom. Juste jag skulle ju ha träffat Soffe igår men hon hade inge busskort så hon kunde inte. Så jag har fortfarande inte träffat henne på hela lovet :O gud vad jag saknar henne. jaja bloggar väl sen om det går. Men om mitt busskort har kommit idag kommer jag åka till mamma och det kommer bli bättre uppdatering för mig. Satt vi får väl se.
kisses / filippa

Thumbnail
philip coooling ute på bryggan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0