/ Filippa

hej,  jag vet att jag har uppdaterat dåligt idag. men har vart med Ammi och Vendela istället. Vi har inte gjort något specielt, vart i stan typ, käkat kebab jaoo! Och det värsta var att jag tappade mimmis väska med mina 500 kronor + alla mina saker som jag köpt igår för 500. Men värst var det nog att det var mimmmis väska. Vi åkte runt i alla bussar och kollade och skulle ringa SL och hela edn skiten. Men när vi såg att bussen hem inte gick förrän en kvart gick vi till 7 eleven och kollade försäkerhetsskull. Och där var den!!! fyfan vad skills asso. Hade behövtt betala mimmi 700 annars och hela alltet, haha. Och jag och Vendela har världens bästa humor! hahaha lugnt asso. jaja får se om jag kan uppdatera ikväll, är hos pappa, men imorn drar jag till mamma så då blir det bättre uppdatering. Sedan blir det skola på Fredag! fyfan vad tråkigt! jaja nu ska jag hitta poå något.
kisses / Filippa
Thumbnail
gammal, jag och Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0