22:07

hej nu kommer jag direkt från TVn. Somnade faktiskt :$
Men nu e jag vaken och ska underhålla er hela natten.
Men yes nu leder jag tävlingen med att köpa för minst pengar detta år eftersom hon köpte tröjan. Men imorn ska det bli shopping. måste handla för sisådär  500 iallafall :$ Innan matchen såklart.
och ånej mina tålvårständer har kommit halvägs ut nu. Jag vill inte ha dom, de är bara jobbiga. Jag vet, jag fyller 14 det här året. OMG JAG FYLLER FJORTON OM 4 MÅNADER! :O jag har inte tänkt på de! shit jag som känner mig så liten. haha men jaja, hörs sen.
kisses / Filippa


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: tack så mycket , härlig blogg du har ! :)

jadå här är allt bra , hur är det själv ? :)

2010-01-04 @ 22:09:43
URL: http://josefiinerosen.blogg.se/
Postat av: mina - it's my time to shine!

vara med en kompis, dudå? :)

2010-01-04 @ 22:16:14
URL: http://miiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0