somnade på bussen -.-

hej. jkag vet att det har varit dålig uppdatering idag men hart vart med Hanna. Vi gjorde inget specielt. Har inga roliga bilder från  idag heller. Eller jo hahahahahha TVÅ RIKTIGT ROLIGA BILDER! fast dom är jag jävligt äker på att jag inte får visa för 7 personer hahaha. bara Hanna vet. men nu e jag äntligen hemma. JAg omnade åklart på bussen -.- Som jag gör varje gång. Det tar ju sån tid att åka satt man hinner somna sådär 30 ggr :$ taha men man over liksom i 3 sekunder sedan vaknar man igen,är vaken i 30 och sedan somnar igen. så håller det på haha. men nu ska jag värma mat för mamma & Per är inte hemma dom är och kastar pil och kommer hem lite senare.  men jaja hörs sen.
kisses / Filippa

taha hade inga roliga bilder så ni får nöja er med denna :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0