hemma!

hej nu har jag preci kommit hem. Först var jag och Anna på mellandagsrean sedan gick vi på hockey. men vi köpte lite saker faktiskt. och i matchen blev det 2-2 men sedan van linköping i övertid -.- men vi fick iallafall 1 poäng så vi ligger kvar på fjärde plats. så nu har man ont i halsen efter att ha skrikit så mycket efterom vi tod i klacken som jag gör varje gång. men nu ska jag skörda och sedan äta middag.
see ya/ Filippa

tryckbara

1. 2.  3.  4.  5.  6.

1. jag och Anna på JC
2. en tröja jag köpte för 129 (riktiga priset 199)
3. jag och Anna igen thihi.
4. en ring jag köpte för 59, tahahhahaha bara Anna fattar.
5. smink jaoo! för 44,50 (riktiga priset 79)
6. betty boop hår borste anna köpte likadan. för 15 kr ( riktigt pris 30)

Kommentarer
Postat av: sara

:) <33

2009-12-26 @ 21:19:42
URL: http://nerohero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0