gott nytt år :)

japp snart är det 2010. shit asso det låter å jävla långt fram. sjukt asso. men jag har iallafall vart och skjutit raketer och smält smällare nyss. kul kul. men orkade inte vara ute så länge satt det var bra att vi inte hade så mycket men det tog väl 40 minuter nästan att skjuta upp allt. men jag har så mycket mycket mer på landet -.- haha men jaja. jag har typ hunnit somna också nästan var super trött. haha men så´kan det vara satt man undrar om jag kommer vara vaken när det blir 2010 -.- japp men snart ska jag äta middag har bara hunnit äta förrätt. det blev hummer, inte specielt gott men a. jaja hörs väl senare.
kisses / Filippa


hahahahahahahhahahahah gammal bild på mig och Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0