fick mer julklappar / F

hej nu ät jag hemma från farmor. ja vad ska jag skriva fick mer preenter där ju. bild på dom här nedan. jag har ju även fått säsongskortet av pappa i julklappå för ungefär 1-2 månader sedan. så jag går ju på alla djurgårns hemmamatcher. men ja hos farmor åt vi väl och umgicks. vad mer finns det att berätta. imorn iallafall tror jag bara att jag är hemma och fixar ny design kanske. men det är ju röd dag imorn så då blir det ju jobbigt att åka till tyresö. men jag saknar alla kompisar där! men jag ska iallafall ut med Anna på lördag och shoppa efterom jag har blivit 4000 kronor rikare den jul :O men klockan 16:00 tror jag det är hockey satt då måste shoppingen vara slut. bloggar snart.
kisses / Filippa


lite pengar :)

lovikavantar, eftersom jag slarvade bort mina förra :)


denna vackra fina tröja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0