Miranda!

jag drömde att Miranda dog! fyfan vilken dröm asso. jag bara grät och grät. jag visste det inte ens, jag fick veta de på nyheterna. sedan såg jag allas pressar på pea även om man aldrig är inne där längre, men ändå. det kändes så verkligt. Och william den bögen bara skrattade åt mig när jag grät. det kändes som jag inte ville leva mer.  när jag vaknade så trodde jag fortfarande på det så tårana bara rann. Sedan mer med tiden började jag första att det bara var en dröm kanske. Det hoppas jag verkligen. Men jag somnade om igen och då drömde jag att hon typ var död igen, fyfan asso. Sedan att hon bara hade en sjukt allvarlig sjukdom och skulle dö när som helst. Hon hade någon konstig sjukdom berättade Ammi för mig. Men även de var ju bara en dröm. Men nu har jag smsat Miranda och frågat att hon lever  jag måste vara säker!
jag saknar er, Ammi, Sofia, Miranda,Mimmi, Jacki och Alice!
kisses / Filippa


Kommentarer
Postat av: mimmi

haha, gaalen dröm asså..



saknar dej också<333

2009-12-27 @ 15:06:03
URL: http://mimmiblogg.dobergirl.se
Postat av: Lirre

Dina sjuka drömmar.. ;)

2009-12-27 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0