Filippa här!

tja tja. vet kunde inte blogga igår. Men Anna gjorde ju det. Först var jag i stan med Hanna och shoppade loss. Så nu ledr Anna tävlingen med att köpa för så lite pengar som möjligt. Om lite mer en 1 timme ska jag träffa Ammi och Sofia bejbs! Har inte sett dom på hela lovet! Saknar dom grymt! Så det ska bli kul. Igår på matchen vann vi iallafall med 4-0 mot skellefteå! bra där asso. Nu ligger vi fortfarande på tredje plats. Sedan var det match mot schweiz i junieor vm. Där vann vi med 11-4 satt sverige fick brons. kul, men vi skulle kommit till final. Men nu ska jag iallafall fixa mig, sedan drar jag, hinner jag slänga in ett till inlägg så gör jag det.
kisses / Filippa

gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0