Stanish / A

Hejhej! Sry för att jag inte har bloggat ngt :(. Ska försöka förbättra mig! Jag lovarh :). Har väl inget mer o säga. Filippa har sagt allt juh :P. Men en sak glömde hon.. Hahah på matchen så skulle vi skriva till hanna en sak sen så viste vi inte vilket landskap vi bodde i.. Då frågade Filippa någon i klacken om dom viste vart elr vad dt hette. HAHAHA oj vad hette dt nu ? :O Har redan glömt bort dt :S. Haha what? (ni kanske inte fattar nånting?) Aja nu ska jag visa er lite saker som jag köpte idag (a) :




1. Örhängen (complement) - Kicks 29 :-
2. Betty boop - H&M 15:- (på rea) 
3. Elvital - Kicks 44 ??? (har glömt priset!)
4. Ring - Gina 39 :-


Kommentarer
Postat av: khaty

jag har oxå varit i stan och shopade

och fikade med vänner

sen var jag bjöd hus nån

och resten av kvälen är jag hus mammas kompis

sen kommer jag hem och sover jag kommer bli tröt

2009-12-27 @ 00:34:18
URL: http://khaty.blogg.se/
Postat av: Anonym

filippa ;) jag lovar o inte säga din hälsning till mr hemlig;)

2009-12-28 @ 09:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0