mobilkrojsemojs

TAGEN FRÅN CISSIS BLOGG !


1. TA FRAM DIN MOBIL.
2. BLÄDDRA IGENOM DIN INKORG.
3. STANNA NÄR DU RÄKNAT TILL 10 OCH SKRIV FÖRSTA MENINGEN I SMSET.
4. GÖR LIKADANT PÅ VARJE FRÅGA




1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
har du skype?(a)<33
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
nu kan jag smsa igen :) <3
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
vad står det?
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
har du sett lucas? ;-) <3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
nej jag e boooring, xD
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
asso jag har juh fått ny mobil :-P
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
asså what? jag fattar inte vad du pratar om:-s :-O <3
8. Vad vill du höra mest av allt?
kan vi ses på måndag ? :) <3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
god jul! :D <3
10. Din romantiska replik?
en är upptagen och den andra är inte här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0